Är längdskidor för nördar?

Testade spåren i Viskafors idag. Det är så härligt med mycket snö för då finns det ju skidspår lite överallt. 3km spåret var himla bra, den är ganska kuperad så den är rolig. Jag undrar bara var alla unga coola människor finns. Inte i längdspåren i alla fall. De jag träffat på är mest 55+. Tycker inte unga att det coolt med längdskidor? Det tycker jag. Fast jag är inge vidare...än.

Vägen dit i härligt vinterlandskap.


Efter 6km med vallningsfria skidor och noll teknik. Bra träning men lite segt tempo.
Måste visa skidor och handskar på bild precis som de stora stjärnorna, meditränad.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Längdskidor är coolt! Ungdomarna är för lata och spelar hellre Wii fitness eller ngt annat larv.

2010-12-31 @ 15:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0