Bra idé

Jesper var och handlade nu ikväll och då tittade jag på våra fönster som var jättesmutsiga (har tänkt på det länge men inte kommit till skott). Kanske skulle ta och tvätta dem.
Jag började inne i vardagsrummet, Neo och Nomi höll på och grejade så det funkade bra. Sen frågade jag om de ville följa med ut på altanen när jag putsade utvändigt. Det ville de gärna. Det var då det spårade ut...
Det var ju jättekul tyckte de båda. Det tog fram hinkar och spadar och börja ösa fram och tillbaka. Jag snabbade mig och vi kan väl lika gärna ta framsidan när vi ändå håller på. Jag vet inte om fönstren blev perfekta men de blev i alla fall lite renare. Jag vågade inte fortsätta inne för vattenkalas inne hade jag inte lust med. Så resten invändigt blir väl putsade till jul...
Barnen tyckte i alla fall det var en väldigt bra idé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0