Lite trött...

Igår kväll kunde jag inte somna. Det är lite svårt med tidsomställningen. Somnade runt 4 på morgonen, mobilen skulle ringa 6.45. Har ett svagt minne av att den gjorde det och att jag stängde av den, tänkte ska bara vila lite... Man tänker inte så rationellt när man inte sovit tillräkligt. Vi skulle äta frukost tillsammans 7.15. 7.40 ringer Mattias, min jobbarkompis, och väcker mig: Hej! Sover du? - Näe, säger jag och undrar för mig själv: varför ringer han mig?, fattar ingenting. Hjärnan är helt seg. Förstår tillslut att jag försovit mig. Rusar upp, och skyndar mig. Helt groggy går jag ner och tar en macka i frukost restaurangen och går med de andra till kontoret som ligger 50m från hotellet. Ibland blir det lite fel men det brukar lösa sig alltid i alla fall. Hoppas jag somnar lite tidigare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0