57.05

Idag har vi haft löparfest i Borås, kretsloppet.
Neo sprang 400m på förmiddagen (jag sprang med som lite tidig uppvärmning). Han sprang på bra och orkade hela loppet.

Ronald McDonald stod för uppvärmningen


Sen var det dags att kuta


Såhär glad var Neo när han kommit i mål, och medalj fick han med.

På eftermiddagen var det min tur att springa, en mil. Detta var mitt första lopp någonsin så jag var lite pirrig. Mitt mål var att springa under en timme.

Vi var några som sprang från jobbet. Jag, Eva och Marianne innan loppet. Laddade och pirriga


Jag i början av loppet. Jesper, Neo och Nomi stod och skrek Heja mamma!!
Jag lyckades med mitt mål, 57.05 stannade klockan på. Jag är nöjd, benen är lite trötta men framförallt är jag glad!

Kommentarer
Postat av: Madde

Oj vad du är bra Malin. En mil är ju långt. Neo är ju såklart minst lika duktig. Massor med kramar.

2010-09-18 @ 22:17:55
Postat av: Tomas

Grymt bra! Stort grattis!

2010-09-19 @ 11:26:22
Postat av: Mimmi

Bra jobbat båda två.

2010-09-19 @ 12:07:33
Postat av: Else-Britt

Ni är jätteduktiga båda två.

Du klarade det på ditt mål.

Kramar till er båda

2010-09-19 @ 12:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0