Gamla IP

Förra veckan när jag var hemma hos mina föräldrar tänkte jag springa ett intervallpass. Brorsan som är grym maratonlöpare säger att det är bra att köra intervaller ibland för att bli snabbare. Jag ska springa Kretsloppet i september så det är bäst att börja satsa lite...
Brorsan gav mig tipset att jogga till Gamla IP, springa bana 400m snabbt, vila 1min och upprepa 5, 6 gånger innan jogg hem igen. Laddadtill tusen gav jag mig iväg men när jag kom dit var alla inångar låsta. Attans jag som verkligen ville detta, vad gör man då?? Jo, man plankar in och springer ändå.
Har man bestämt sig så har man.

Jag kröp under grindarna, smart va?


Springa bana var kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0