Vårkänslor

Idag hade Jesper ett uppdrag i Ulricehamn och behövde ta bilen, jätte tidigt. Jag är inne i en rit period på jobbet så det passade bra att jobba hemifrån idag. Annars hade detta varit en sån dag då jag verkligen velat ha två bilar. Gå 2km till dagis, ta bussen, gå 1,5km till jobbet och samma väg hem är sådär. Men idag tog jag cykeln till dagis istället, det var jätte skönt.
Cykel bebmuskler fanns det minimalt av, det brännde i benen. Kan också bero på 40kg barn och vagn efter cykeln känns i benen och när vägen börjar med uppfartsbacke.

När jag hämtade på dagis var det varmt i luften, 2grader varmt, VÅRKÄNSLOR! Underbart!


De ser inte så glada ut här men de tyckte det var toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0