Fitness Magazine

I senast numret av Fitness Magazine är jag med. Hur kommer det sig??
PT Huset som är ett nyöppnat gym som hade gratis träning en vecka i höstas. Jag och två jobbarkompisar gick dit en lunch och testade deras djungelträning. En slags utomhus träning fast inomhus. På eftermiddagen ringde hon som hade passet och frågade om vi ville vara med på en fotning med Fitness Magazine. Vi skrattade och tyckte det lät som en kul grej. En månad senare var det dags, då kändes det hela lite fånigt men när vi kom dit var det ett kul och hårt träningspass. De hade med en tjej som var i fokus på fotningen och vi skulle vara i bakgrunden.
Jag kom med på en bild.

Hahaha, det trodde jag aldrig, jag i en träningstidning. Syns inte att det är jag men ändå.
Bock på lista: Med på bild i träningstidning.

Kommentarer
Postat av: Jesper

Du börjar bli vältränad nu älskling! U rock!

2011-12-01 @ 23:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0