Linnémarschen 1

I helgen var det Linnémarschen i Borås. I år hade de en Adventure Walk på 6km för familjen. 6km promenad med olika händelser på vägen. Vi och två familjer till gick den ihop.


Alla fick var sin nummerlapp

 
Första stationen var att gå över Viskan på den smala bron...


...eller den lite bredare bron. Jag valde självklart den bredare, men tyckte den var läskig ändå. Balansgång är bland det värsta jag vet, är hur kass som helst på det. Och denna bro hade inga räcken och svajjade, inget för en mesig Malin, men över tog jag mig.


Nästa stop fick barnen skjuta boll på mål


Och kepsar med autografer från några i Elfsborg


Här tränar Nomi back intervaller

Kommentarer
Postat av: Tomas

Backintervaller, det är fina grejor det ;)

2012-05-02 @ 22:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0